+38 (03355) 95606 infolp556@ukr.net

Відгуки

Відгуки

На даній сторінці Ви можете залишити відгук про відпочинок та оздоровлення у ВОС “Лісова пісня”.

 

Author Info

pisnya

  • tar tok

    плюси: Озеро супер, чиста вода, пісок, мілко, для діток краще не знайдеш. По відгукам це “найтихше” озеро серед всіх.
    мінусів трохи більше: санаторій без проблем підходить людям, що отримують пільгові путівки (якщо не платиш гроші то й сприйняття інше) та не дуже вибагливим людям та пенсіонерам. Але якщо готові викласти гроші майже як на поїздку в Турцію на тей самий період з олінклюзівом, то готуйтесь до:
    – номер-страхіття з совковими ліжками без кондиціонеру (і це півлюкс), де ще треба просити рушники та туал папір. Вам повезе, якщо вікна на озеро, буде не так жарко. Одноразові мило і шампуні?- ну ви зрозуміли, все треба з собою брати.
    – вельми сумнівної якості деякі блюда в їдальні (при мені були факти отруєння)
    – відсутність пандусів в їдальню (а це 2й поверх),
    – неадаптованість до діток менше 2х років – немає ліжечок, столиків. Хоча відмічу, що є дит кімната для більш дорослих.
    – відсутність нормальної охорони: вночі п’яні місцеві іноді тусять на набережній санаторію прямо біля вікон, хоч виходь і сам розганяй, щоб поспати. Так само як і наявність вдень більшості з людей на пляжі санаторія, які не проживають в ньому(хоча це офіційно заборонено). При чому за стоянку авто цих людей охорона вправно гроші бере.
    – лікування то окрема тема, ви начебто отримуєте його в путівці але по факту частина процедур буде всеодно платна.

    Можливо я досить прискіпливо відношусь, але виражаю своє вреження як воно є.

    До персоналу жодних зауважень не маю, всі люди доброзичливі і стараються.
    Цей пост конкретно для керівництва та “відділу маркетингу”. На основі мого враження – ціна поділена на 2 більше б відповідала тій дійсності, що відпочиваючі за гроші люди отримують.

    • Юрій Стаднік

      Відділ маркетингу:
      Шкода , що так мало плюсів Ви поставили нашому санаторію. Ми звичайно не Туреччина,
      однак прагнемо до Європейських стандартів.
      А тепер конкретні відповіді на ваші зауваження:
      – Завдання санаторію і курортів Туреччини зовсім інші: до нас люди їдуть на лікування, ав
      Туреччину тільки на відпочинок;
      – Всі люкси та напівлюкси, які вікнами виходять не на озеро, укомплектовані
      кондиціонерами. Вам потрібно було доплатити ще 60 грн. і у Вас був би номер з
      кондиціонером;
      – Санаторій з повною відповідальністю відноситься до лікування та оздоровлення неповно
      спроможних людей, тому корпуси обладнані пандусами. Люди на візках з спального
      корпусу заїжджають прямо в зал їдальні., шкода що Ви цього не помітили;
      – У нас є номери з ліжечками,однак на сайті санаторію зазначено, що перебування дітей до
      5-ти років без надання додаткового місця та харчування. Там також вказаний перелік
      платних процедур, яких санаторій має 7% від загальної кількості;
      – Охорона в санаторії є в достатній кількості для підтримання правопорядку, який в санаторії
      практично ніколи не порушується;
      – Харчування в їдальні здійснюється сертифікованою продукцією, затвердженим замовним
      меню по типу української кухні. Випадків отруєнь за період 2017 року не реєструвалось.
      Нам надзвичайно жаль, що Ви своїм приїздом створили поганий імідж санаторію. Ми
      приносимо вибачення за незручності, які Ви тут випробували і побачили так багато мінусів.
      Але ми впевнені, що на наступний рік Ви знову приїдете до нас. Будемо раді Вас бачити.

      • tar tok

        У любому випадку дякую за зворотній зв’язок!