+38 (03355) 95606 infolp556@ukr.net

Відгуки

Відгуки

На даній сторінці Ви можете залишити відгук про відпочинок та оздоровлення у ВОС “Лісова пісня”.

 

Author Info

pisnya

  • tar tok

    плюси: Озеро супер, чиста вода, пісок, мілко, для діток краще не знайдеш. По відгукам це “найтихше” озеро серед всіх.
    мінусів трохи більше: санаторій без проблем підходить людям, що отримують пільгові путівки (якщо не платиш гроші то й сприйняття інше) та не дуже вибагливим людям та пенсіонерам. Але якщо готові викласти гроші майже як на поїздку в Турцію на тей самий період з олінклюзівом, то готуйтесь до:
    – номер-страхіття з совковими ліжками без кондиціонеру (і це півлюкс), де ще треба просити рушники та туал папір. Вам повезе, якщо вікна на озеро, буде не так жарко. Одноразові мило і шампуні?- ну ви зрозуміли, все треба з собою брати.
    – вельми сумнівної якості деякі блюда в їдальні (при мені були факти отруєння)
    – відсутність пандусів в їдальню (а це 2й поверх),
    – неадаптованість до діток менше 2х років – немає ліжечок, столиків. Хоча відмічу, що є дит кімната для більш дорослих.
    – відсутність нормальної охорони: вночі п’яні місцеві іноді тусять на набережній санаторію прямо біля вікон, хоч виходь і сам розганяй, щоб поспати. Так само як і наявність вдень більшості з людей на пляжі санаторія, які не проживають в ньому(хоча це офіційно заборонено). При чому за стоянку авто цих людей охорона вправно гроші бере.
    – лікування то окрема тема, ви начебто отримуєте його в путівці але по факту частина процедур буде всеодно платна.

    Можливо я досить прискіпливо відношусь, але виражаю своє вреження як воно є.

    До персоналу жодних зауважень не маю, всі люди доброзичливі і стараються.
    Цей пост конкретно для керівництва та “відділу маркетингу”. На основі мого враження – ціна поділена на 2 більше б відповідала тій дійсності, що відпочиваючі за гроші люди отримують.

    • Юрій Стаднік

      Відділ маркетингу:
      Шкода , що так мало плюсів Ви поставили нашому санаторію. Ми звичайно не Туреччина,
      однак прагнемо до Європейських стандартів.
      А тепер конкретні відповіді на ваші зауваження:
      – Завдання санаторію і курортів Туреччини зовсім інші: до нас люди їдуть на лікування, ав
      Туреччину тільки на відпочинок;
      – Всі люкси та напівлюкси, які вікнами виходять не на озеро, укомплектовані
      кондиціонерами. Вам потрібно було доплатити ще 60 грн. і у Вас був би номер з
      кондиціонером;
      – Санаторій з повною відповідальністю відноситься до лікування та оздоровлення неповно
      спроможних людей, тому корпуси обладнані пандусами. Люди на візках з спального
      корпусу заїжджають прямо в зал їдальні., шкода що Ви цього не помітили;
      – У нас є номери з ліжечками,однак на сайті санаторію зазначено, що перебування дітей до
      5-ти років без надання додаткового місця та харчування. Там також вказаний перелік
      платних процедур, яких санаторій має 7% від загальної кількості;
      – Охорона в санаторії є в достатній кількості для підтримання правопорядку, який в санаторії
      практично ніколи не порушується;
      – Харчування в їдальні здійснюється сертифікованою продукцією, затвердженим замовним
      меню по типу української кухні. Випадків отруєнь за період 2017 року не реєструвалось.
      Нам надзвичайно жаль, що Ви своїм приїздом створили поганий імідж санаторію. Ми
      приносимо вибачення за незручності, які Ви тут випробували і побачили так багато мінусів.
      Але ми впевнені, що на наступний рік Ви знову приїдете до нас. Будемо раді Вас бачити.

      • tar tok

        У любому випадку дякую за зворотній зв’язок!

  • Andrey

    Вперше забронював путівку у цей санаторій та проживав тут три тижні. Отже, мої враження.
    Мала інформативність: при оформленні путівки ніхто чітко не проінструктував що, коли і куди. Постійно стикаєшся то з перервами, то п”ятихвилинками, то з відсутністю когось із персоналу. Тому поки сам розібрався, день лікування згаяв.
    Підтверджую факт отруєння, сам його отримав, і оскільки температура при цьому була досить високою – за 38, то ще пару днів повністю пропали. Вдячний черговим лікарям і медсестрам за їх небайдужість. Вони факт отруєння в їдальні, звичайно ж, категорично заперечували(це і зрозуміло – корпоративна етика), але ж я з базару на той момент мінімум чотири дні нічого не вживав! Знайомі поруч також труїлися, але в більш легкій формі. При цьому до персоналу їдальні у мене жодних претензій, розігнати усіх мух просто фізично неможливо.
    Далі, заявлено, що є wi-fi інтернет. Наче б і є, але я так і не зміг до нього підключитися за весь цей період. Лише один працівник пояснив: це тому, що у вас iPhone(?!). Ніколи таких проблем не виникало, де б я не перебував.
    Одна з найболючіших тем – відсутність банкомату. На цілий санаторій – жодного! Людям приходиться їздити за 10 км, де є декілька банкоматів Привату та Ощад, які також часто порожні.
    В номері умови прийнятні, єдине збентежило: на вікні лише тюль, ні занавісок, ні жалюзі. І це з сонячної сторони.
    До речі, здається бронюванню тут піддаються не всі номери. Хотів більш пристойний коли бронював, сказали, що зайнятий. Так він і пустував весь час мого перебування. Напевне для “своїх” тримали.
    Ресторан та дискотека, як на мене, не витримують ніякої критики!
    В першому офіціанти просто “зашиваються” серед 15 відвідувачів, неймовірно довго на все чекати! Меню формально є, та замовити з нього реально лише декілька страв, і чекати, чекати…
    Дискотека – жах! Таке враження, що ведучі експериментують, чи зможуть відвідувачі танцювати під “це”. Музика disco геть відсутня!

    Персонал дійсно привітний та доброзичливий, свою роботу роблять переважно добре.
    В цілому враження позитивне, непоганий відпочинок серед прекрасної природи

  • Роман Панасюк

    Дякую за відпочинок відпочивав з 23вересня 2017року в 1 корпусі непоганий ремонт ось тількі витяшкі в ванній кімнаті потрібно почистити а так все норм , їдальня кормить супер як для мене навіть не доїдав , процедур дуже багато і різноманітні взагалі дуже непогано усім рекомендую.